lørdag den 27. juni 2009

Min DIY sofa - afsluttet ved sidste

Min DIY sofa er endelig færdig! Jeg havde agonized over, hvad de skal gøre ved stof til pude dækker, hvilket viste sig at være en smule hård, da jeg havde en skov baggrund til at arbejde ca. Har aldrig haft til at planlægge en sådan struktur venture før (da jeg ikke er et interiør designer, jeg kan se, hvorfor folk leje dem for ting som dette) gå ind i en større struktur butik var en smule skræmmende. Men jeg tror, mine valg udarbejdet OK i den sidste ende. Jeg bad min mor at gøre dækker for mig (jeg har ingen anelse om, hvordan man kan sy) og hun har valgt at sende puder til hende syerske stedet. Der viste sig at være en genial idé, fordi hendes syerske gjort dækker for 13 puder, 12, som hun gjorde rørene, og det kun koste omkring $ 100. Yes, that's $ 100 CDN (!!!). Jeg har fundet en lilla tie-dye-ish linned type stof og vidste, jeg var nødt til at have det så jeg arbejdede de andre stoffer rundt om den. Jeg ønskede alle sengetøj / linned sammenstikninger fordi jeg elsker rynker. Jeg overvejer at dø basisvalutaen pude dækker men vil lade dem være for nu (de får temmelig beskidt med 6 katte hele dem konstant). Jeg er også skiftet rattan stole og jeg bruger den hvide kalk zebra udskrive en i stuen nu, da det matcher den grønne puder. Et projekt ned, en zillion mere for at gå (selvom jeg forsøger at finde en sølv bakken om at erstatte den gule en på mit sofabord) ...