mandag den 15. juni 2009

Naar vi vaelger Misery Over Lykke

Jeg hører ikke til at have ondt af de fleste mennesker. De synes at have en unik evne til at forårsage selv de mest skade under visse dele af deres liv. Jeg har mødt nogle ret selvstændige destruktive mennesker i mit liv. Bliver rejst af en mor, der boede i elendighed og kærlighed.

Min mor havde en vanskelig barndom. Det virkede, som om hvert hjørne hun vendte der var en hindring enten lige foran her eller venter lige om hjørnet. Hendes far døde, da hun var 12 år gammel. Han var en gård arbejder og ikke gav mange penge. Med andre ord de var fattige ...... Hun fik sendt at leve med et par fremme familier og ifølge hende var hun molested som en af fædrene hun boede sammen med.

Snart hendes ældre søster opfordrede hende til at bo sammen med hende. Min tante var gift med ejeren af en keramik erhvervslivet og havde 2 børn omkring 10 år yngre end min mor. Min tante snart realiserede hun havde en lever i baby sitter at tilladt hende at holde sig uden at drikke det meste af dagen.

Min onkel var, hvad du vil kalde en beruset dengang, nu kalder vi disse mennesker alkoholikere. Nå nogen måde tror jeg, at De er begyndt at få et billede af mine mødre liv op til dette punkt. Det er nok sikkert at antage, at dette ikke er den ideelle liv for en ung kvinde.

Det næste arrangement til at ske i min moms liv var for min onkel til at falde i brusebad én nat efter at binde en om, at natten. Han døde kort efter, men min tante syntes at gøre en anden godt valg og endte marring ejeren af baren, at de brugte det meste af deres tid i.
Grand hovedlinjerne i lykke er: noget at gøre, noget at elske, og noget at håbe på. Allan K. Chalmers

På dette tidspunkt min mor var i High School og mødte min kommende far. Det var ikke ligefrem et ægteskab i himlen. Min far var altid en nem going mand. Han syntes at lade de fleste ting går i ene øre og ud af den anden.

Som du gættede det, de havde et par børn. Nice en far og mor. Ifølge de bøger jeg har læst om engleblid væsener. Mennesker, der tror på efter liv og engle. De fortæller mig at jeg havde et valg, og var i stand til at vælge mine forældre ....... Hvad var jeg tænker ...... Jeg skulle have vælge en person med nogle penge og et par forældre, der var dybt forelsket.

Hvordan har jeg ender her i denne situation.

Jeg endte med at elske mine forældre som de fleste af os. De syntes at være at gøre det bedste, de kunne måske gøre at rejse mig, min tid på, og min søster. Min mor og far endte med at få en skilsmisse, og jeg kom til at bo sammen med min far.

Min far er remarried til en vidunderlig kvinde, der synes at bringe ham en masse lykke.
Jeg har ikke set min mor i et stykke tid nu. Hun bor sammen med et liv i undskyldninger og elendighed. Hendes barndom var ikke den største, men som ikke giver hende ret til at bringe elendighed i andre folks liv. Hun har gjort et bevidst valg at bo, hvad der synes at være et smertefuldt liv. Måske er hendes valg i livet har gjort mig vælge lykken over elendighed.

Jeg har altid undret mig hvad det er, der motiverer nogen til at leve et liv i ægte ulykke, når det tager den samme mængde energi til at leve et liv i glæde. Livet der menes at være fuld af glæde og lykke, så starter i dag ved at gøre de rigtige valg til at leve et tilfredsstillende liv i lykke.

Hvis du læser dette og ikke kan gøre op dit sind hvilket liv, du virkelig ønsker at leve besøge mig på http://live.spiritualideas.com/. Ændre dine tanker og ændre dit liv.

Greg Vanden Berge hjælper dig med at oprette en ny tilgang til livet og opdager talenter du aldrig vidste, du havde. Vi kan hjælpe dig med at få mest muligt ud af dig selv hele tiden. Begynde at udvikle dine iboende styrke og evner til at begynde at berige dit liv i dag!

Ændre dårlige vaner