tirsdag den 2. juni 2009

Det nye og forbedrede SOED GARDEN CHICAGO


Klik for at forstørre

I går var overskyet og lidt drys af regnen gjorde mig nervøs for, at vejret var ikke til at samarbejde for besøget i min have.

Forårets slynge gruppen ankom Andie's, en prisvindende Middelhavet restaurant et par blokke fra mit hjem, den fastsatte tidsplan. Alle syntes at nyde den pragtfulde buffet af retter til vegetarer, rovdyr og gluten-følsomme Diners mage.

Efter frokost vi foretog Sweet Garden Chicago. Jeg er sikker på, at naboerne blev nysgerrig efter at se en stor bus trække op foran mit hus, og 50 mennesker komme ud. Jeg vil gerne høre fra dem i næste uge for sikker.

Min haven blev omdannet for første gang i 20 år, og jeg ved, at jeg skal være tålmodig. Nr. ordspil bestemt, men jeg synes det er voksende på mig!

Jeg fik ikke at gøre en masse billeder, fordi jeg var så travlt med at være værtinde, men jeg er sikker på, at de andre havecentre bloggere vil dele deres.

Congrats til Frances af faire Garden for at vinde mit maleri. Jeg håber du nyder det, Frances. Du skal have et blåt mærke fra dundre at Carol af maj Dreams Gardens gav dig, når dit navn blev kaldt.

Det var dejligt at møde så mange af de bloggere, som jeg har kommet til at kende og beundrer. Og det gør jeg håber, at dit besøg på vores fair city of Chicago var en stor en.

Jeg var ikke i stand til at gøre meget arbejde om foråret slynge udvalg undtagen at åbne min have til gruppen men jeg tror, at alle bør bifalde det store arbejde, som Ramon (Mr. Brown Thumb), Gina af Min mager Have, Linda på Garden Girl og Rachel på på bredden af Lake Chicago. De har brugt mange timer arbejder på foråret slynge, trods mange personlige prøvelser og uden deres engagement og hårde arbejde så fald ikke ville have været muligt.

Det var sådan en fornøjelse at mødes Beth Botts, havemøbler forfatter til Chicago Tribune, der inspirerede mig til at starte min egen have design virksomhed efter at være blevet udvalgt til "mest kreative " haven tildeling. Jeg er sikker på, at alle er klar over, at traditionelle aviser, som vi kender dem, er gradvist forsvinde, og det er med stor beklagelse, at jeg lærte hun blev bedt om at træde tilbage og blive et frit lancer. I shot off et brev til redaktøren til at lade ham vide, at han bør være stigende, ikke faldende, haven punkt, årsagen til, at et flertal af folk køber papir til alligevel.

Det var en fantastisk dag og jeg nød at opfylde alle de havecentre bloggere, der deltog Spring slynge Chicago.

Kylee af vores lille Acre og hendes charmerende mor stoppet af Gethsemane Have Center på søndag og steg et par ting. De blev overrasket af vores haven midten og erklærede, at det var en af de mest awesome, de havde besøgt.

Jeg ønsker alle en god hjemrejse. Ser frem til at se, hvem der vil være vært for næste år.