søndag den 20. december 2009

Vigtigt Goer-det-selv Boligforandring Advice

Ofte er jeg spurgt af boligejere, hvis de tror, at de kan bygge noget på egen hånd. Jeg ofte ender med at forklare tingene for dem, og det er temmelig forvirrende. Jeg vil gerne give nogle husejere og byggeri handyman nogle gør-det-selv Boligforandring rådgivning, om projekter, som jeg synes, de bør undgå, og hvorfor.

1. Arbejde på Electrical Service Boxes

Jeg ved virkelig ikke anbefale nogen, der mangler erfaring med at arbejde med elektriske, være at arbejde på det overhovedet. Når det kommer til det elektriske service boksen reparationer, hvis du ikke har nogen erfaring med at arbejde på dette specifikke område, jeg foreslår dette til alle boligejere og gør-det-selv, holde sig væk fra elektriske service magt kasser. Elektricitet kan være ekstremt farligt for dit helbred, så tag mit råd, er dette kommer fra en ekspert på området.

2. VVS Water Supply Lines

Jeg kan ikke anbefale nogen, der ikke har nogen erfaring med at arbejde med VVS vandforsyning linjer, fordi hvis de pause, eller hvis din reparation, ikke holder ordentligt, kan du ødelægge en stor del af dit hjem. Dette billede, du har lige fået gennem at sætte en ny vandhane i, alt ser godt ud, men det er tid for dig at gå til din baseballkamp. Du kommer hjem omkring fire timer senere, og hele huset er oversvømmet med vand.

Den slags ting sker, og du skal tage råd fra en ekspert her. Det er endda sket for mig, og jeg forstår den proces, ganske god. Hvis du har planer om fastsættelse af en VVS vandforsyning linjer, skal du sørge for at du kan bruge den tid, at holde øje med dit nye hjem reparation. Hvis du vil have nogen problemer med dem, vil de normalt ske inden for de første par timers brug.

Jeg håber dette hjælper, nogle gange er det bedre at betale en professionel, men jeg kan forstå, ethvert intelligent person, er interesseret i at spare et par dollars og lære nye færdigheder.

Hvis du virkelig er interesseret i kælderen ombygninger og reparationer, skal du klikke på dette link Hjem Reparation Billeder og rådgivning. Få nogle gode hjem reparation råd, som kan gøre en stor forskel på enhver af Deres hjem remodeling projekter.

Hvis du bor i det nordlige San Diego County eller South Orange County, og du leder efter en god entreprenør, Klik på dette link Vista Home Reparation Contractors

Greg Vandenberge arbejder på internettet til at fremme uddannelse for at skabe enkle at følge vejledninger og hjem bygning bøger til at hjælpe professionelle entreprenører samt weekend krigere. Han har netop afsluttet en Home Buyers Guide til at tage nogle af de frustrationer ud af home-shopping.

Tak fordi du læste Mine artikler