lørdag den 2. oktober 2010

Venskab Tote

>> Jeg sværger det er ikke et indlæg til at spørge folk til at købe en tote med mit ansigt på det og at være ærlig, jeg er nok lidt sent, da disse Grænser og grænser totes med illustreret krus billeder af mig selv, Tavi, Elizabeth , har Queen Michelle og Fake Karl været oppe på ASOS for lidt nu ...



Fokuspunktet i mit Mugshot totalisatorspil er ikke mit udtryk men der er en klar mellemting mellem \ "Jeg er ved at dræbe dig \" og \ "Jeg har været hjernevasket af udlændinge \". Nej, det er selvfølgelig en »vintage« (kan 2006 muligvis være vintage?) hoved kjole fra Anthony Vaccarello's kandidat samling, en tidlig gave fra designeren, der nu er en fast firma ven. Så for dette er jeg taknemmelig for, at pic jeg forelagt Grænser og grænser var en, der er mere om Anthony, end det handler om mig, eller i det mindste, det er en personlig påmindelse om vores venskab ...

Jeg har aldrig veget tilbage fra bias jeg har over for Vaccarello men samtidig hans arbejde har aldrig givet mig grund til at dække op med nogle spinkelt påskud af \ "Han er min ven \". Jeg er bare sindssygt heldig, at han ikke kværne samlinger, der igen og igen, slag mit sind. Jeg tager dette øjeblik til at lykønske ham med anfald af pressen, han har haft, nemlig en profil brik i USA Vogue's september udgaven samt at sige, at Browns nu har hans A / W 10-11 indsamling på nettet. Jeg er lidt overrasket over den progression bane fra sæson til sæson, men jeg tror jeg skal ikke være alt, der chokerede heller. S / S 11 er også tegner til at blive fantastisk ... godt selvfølgelig vil mere skamløse bias stillinger være på vej i sin tid ...