lørdag den 27. november 2010

lige der, lige saa

















Efter en lang periode, hvor mine opholdssteder er indhyllet i mystik, er genstand for endeløse sladder og intriger, kan jeg nu skrive en af dem, \ "Jeg vil gøre følgende offentlige optrædener .. \" stillinger.
Så vil jeg være at gøre følgende offentlige optrædener:
Som en del af London Metropolitan University * frokosttid foredragsrække Right Here Right Now, vil jeg fremlægge FAT's nyligt åbnede Thornton Heath Bibliotek tirsdag 26. Dette projekt har en vis bitterhed som offentlige biblioteker kan blive lukning snarere end at åbne som et resultat af koalitionsregeringen offentlige nedskæringer.
Apropos LMU, enhver, der kan og hvem der ikke kender dem allerede burde få langs den Rip It Up og starte forfra foredragsrække organiseret og MC'd af Kieran Long torsdag aften. Der er et flot udvalg af højttalere og en ambitiøse intellektuelle samtale spirende om arkitektur og byen. Vær forsigtig, hvis du sidder tæt på fronten, du måske nødt til at stille et spørgsmål.

Den 11. november vil jeg være ved at give en forelæsning om resten af FAT's produktion på Canterbury Kunstakademiets Arkitektskole, hvor jeg i øjeblikket underviser et eksamensbevis enhed. Foredraget er berettiget alt hvad du kan spise. Desværre vil der ikke være en salat bar.
Endelig, i næste måned vil jeg være kommentere, eller deltage i en diskussion af, Owen Hatherley bog En guide til den nye ruinerne af Storbritannien i Southbank Centre, hvor forfatteren selv vil være til stede og korrekt. Andre mere luminarious deltagere end mig sandsynligvis til at tage del også.
* Pludselig sker billetten i byen med "whisperers» alle, men råben fra hustagene.