torsdag den 22. juli 2010

Fjernelse Fiberglass Bruser Pan

En ny video, hvordan du fjerner en Old Fiberglass bruser Pan

Af Mark J. Donovan


I nedenstående video, viser jeg den tredje fase i remodellering en brugerdefineret keramiske fliser brusebad, fjernelse af de gamle glasfiber brusebad pan.

Efter at have fjernet de gamle keramiske væg fliser og bidragyder bord fra bruseren område, så jeg fortsatte med at fjerne de gamle glasfiber brusebad pan. Det var en simpel proces. Alt, var forpligtet til at fjerne glasfiber brusebad pan var at bore ud gummi tætningsflangen rundt om bruseren afløb. Efter boring nok huller langs kanten af bruseren dræn og opskæring væk nogle af de gummi flange fra afløbet jeg var i stand til blot at løfte glasfiber brusebad pan ud af de eksisterende brusebad drain.

For at forhindre at lægge for meget pres på bruseren afløbsrør jeg brugte en skruetrækker til at holde det på plads så jeg løftede glasfiber brusebad pan ud af det. Jeg har også lagt et stort lap i afløbsrør at forhindre eventuelle løse gummi flange stykker falder ned i afløbet.

Jeg var også heldig med, at der var ingen eksisterende metal flange parentes holde glasfiber brusebad pan til væggen studs.

Sådan fjernes Fiberglass bruser Pan