fredag den 16. juli 2010

COCO + Kelley IN LOFT LIFE!

Nogle af jer har måske set den tweets sidste uge bekendtgjorde blogger indslag i LoftLife Magazine, men jeg kunne ikke lade denne type presse forbi uden at dele den med jer alle!
Jeg var så så så begejstret for at blive inkluderet i denne vanvittigt talentfulde gruppe af mine damer og deres smukke hjem!
Jeg bogstaveligt gispede i jalousi over Remodelista Francesca's gorgeous lysekrone og pejs (ikke at nævne resten af indretningen!), Samt Kris af bedre leve gennem design er helt i indskrænket stuen ...
Artiklen omfatter også de andre damer, der bidrager til hver af disse blogs (Julie for Remodelista og Katie for BLTD) samt den altid bedårende Victoria af sfgirlbybay (hendes lejlighed er blevet en lang tid fave af mine!), Lori af automatisme Kim på Ønske om at Inspire, og den talentfulde Danielle The Style Files (elsker hende øjet). Tillykke til alle de piger! Hvis du vil vide mere om dem og deres rum, hoppe hen til LoftLife blog for at læse artiklen, eller tjekke os ud på tryk.

* Mit foto taget af den meget awesome Brandon sawaya