tirsdag den 24. november 2009

Blues legender







Det har bestemt været et stykke tid siden jeg har sendt, men der har været årsager. For det første, jeg flyttede fra Virginia til Maryland, som afbrød alt og for det andet, jeg dannet et blues band, der har taget en stor del af tiden væk fra male og tegne, men mere end noget, de venter på at flytte var den største hindring. Jeg vil også sætte mig på en diæt og tabte 56 £, så jeg er temmelig trim dag. (Jeg er nødt til at gøre en ny selvportræt)

Anyway, her er nogle skitser, jeg har lige afsluttet at trække en hyldest til nogle store legender af amerikansk blues musik. De billeder er selvforklarende. Af den måde, jeg disse skitser med regelmæssige skriftligt penne. Jeg har også en irriterende plet i mit kameralinsen, at jeg ikke kan komme af med. Oh well, jeg ikke købe en ny lige nu.