lørdag den 31. oktober 2009

Doing liv sammen!!


(dette netop ankommet sekunder siden ... Susanne er kærligt på min dreng!)

Sikke en overraskelse var det at åbne min e-mail og få disse fantastiske billeder af mine Daisy fra sidste år på Amani og så til min store overraskelse, der sad lige ved siden af Daisy, men sød sød Josie ... Herre, kunne disse to blive livslange venner her i TN ... Du fortsætte med at føre os! Please helbrede søde Josie og vis os dit ansigt ... Jeg fortælle dig, da jeg så det billede jeg havde en vision om Josie og Daisy spille i min baghave, plaske i poolen, eller på Susannes trække vogne og leger dress-up sammen ... De kunne altid være i hinandens liv ... Jeg mener billede af Mayernick Familie og Oatsvall Familie stående i kirke side om side med de piger, bare toddling rundt om vores ben, som vi lovsynge Faderen ... De kan dele tøj og både kæmpe w / deres store søstre og brødre ... Hvad vil det være ligesom de første par måneder, når de er hjemme, og vi går til at besøge, og de træder ind ad døren og se hinanden .... AMAZING ... Herren til at give os disse gaver her på jorden er en virkelig fremragende ... THANK YOU!