lørdag den 25. april 2009

Am I Neil Diamond eller hvad?

Længe før der var Adult Svøm, der var Cartoon Planet, et ulige lille viser, at udviste Turner ejede tegnefilm med surrealistisk vignetter med Space Ghost, Zorak og Brak i-mellem. Snart de gamle tegnefilm blev opgivet til fordel for mere mærkværdige fra SG og hans besætning, angiveligt i form af en afterschool særlige med regelmæssige funktioner såsom kurértjeneste, historie, tid og uddannelsesmæssige bits gerne lære at tale italiensk. Over tid, skitser fik Odder og Odder.
Og måske det bedste af det hele, der var den Brak sange! I 'ma Agurk, Jeg elsker dig Baby ( "Nogen forlod kage ud i regnen ... Jeg var spise noget, som kage, men nu drejer det ' s alle våde og jeg don 't tror jeg ønsker mig!" ), Don 't Touch Me Crazy Lovesick Fool. Desværre er der ikke sat en DVD i de værker, "formentlig på grund af licensspørgsmål."