onsdag den 24. december 2008

Restauranter i Tokyo: Shinjuku æ-� å ��

velsmagende Delights På Odakyu og Takashimaya's Food Hall
Hvis du er leder efter et let måltid eller en let frokost eller det faktum, at du har lyst til at prøve lidt af alt det japanske mad hal er stedet at gå, og jeg elsker at skure for fødevarer i fødevarer haller, fordi den er fuld af overraskelser og du ' ll aldrig vide, hvad du kan finde og nedenfor er nogle af de fødevarer, vi har købt Odakyu og Taka's foodhall.
 Min chokolade fusk Sundae Jeg kunne ikke vente endnu en anden til at grave i! Jeg ønsker mere mere mere!
Tofu Delivery King's vafler med hindbær sorbet og diverse frugter
 Se på, at XL størrelse drueklase jeg var nødt til at købe det

 En nuttet Henri Charpentier Cookie Bag
 Halv pris sushi fad kun RM18
 af den måde den smukke drueklase er virkelig saftige og søde;)

 Macarons - Helt ærligt Jeg foretrækker deres fyld end Laduree's macarons fordi Henri Charpentier dem er mere fugtigt og sej

Ja, jeg lavede Tofu Delivery King at købe mig hjerte form cookie: D
Ekiben er noget, jeg har altid ønsket at købe ikke på grund af fødevarer inden for, men kassen, jeg ved, jeg er så lavvandet Hahaha men jeg kan bare ikke modstå deres nogensinde så nydelig emballage

 Dette er min første Ekiben




* Ekibento - Bentos sælges på banegårde (Eki)

Extra Large Ebi Tempura nigiri stil, men med den tid, det når vores hotelværelse det fik alle klg: (

Tori Katsu Don - Den gamle dame på stall stiller store katsudon sauce
Tsukune - kylling frikadeller
Shinjuku om natten


Nu dette er noget, vi ikke 't normalt se, de japanske er Gods af salgsautomater kan du endda få ris automater der, men jeg har ingen id?m, at selv restauranter bruger automater til at indtage føde ordrer, hvor smart og praktisk!

 Disse kupon sælge restauranter er normalt findes i jernbane stationsps vi har prøvet en af disse kupon restaurant på Roppongi Eki og det var godt




Teddy juletræ på Takashimaya, og ja disse billeder faktisk går tilbage til december * genert * og det viser, at jeg er sådan en procrastinator.Next op ..... Ikebukuro! Bliv Tuned.Signing off, Ketchup Queen * _ *