lørdag den 27. december 2008

Merry Christmas !

 Sbmap

Jeg har ikke meget at give på det tidspunkt, men jeg vil gerne takke læserne for at klikke på 'Style Bubble' på deres RSS-læser, deres favoritter eller skrive det i deres browser. .. bloggen nærmer sig tre års fødselsdag i 2009, der officielt gør mig en Ye Olde blogger, komplet med lang Confucius stil skæg for mig at slagtilfælde klogt. Mode blogosfæren er vokset på en sådan måde, at dette websted kan have sneget sig ind i redundans og i et affældigt stat ...

Så er det nu officielt juledag i London nu, og jeg har arbejdet på denne ickle pressie for et par dage for at give til læserne. Det er ikke meget og intet fantastisk desværre. Jeg sagde at jeg ville være at gøre en Style Bubble Shops London off-shoot hjemmeside, som bliver stadig på værket, men på grund af manglende tid, det aldrig helt fandt ud trods min indsamling af tonsvis af materiale. derfor en læser bedt mig om at lave en Google Map i stedet ...

alting ... her er linket til Style Bubble Shops Map ... og der er en temmelig stuvet liste, der dybest set repræsenterer alle de butikker, som jeg personligt har frekventeres og personligt sats. Det er på ingen måde en omfattende shopping guide til London ... og jeg naturligvis ikke foregive at være en slags London shoppin ekspert ... er det mere af et øjebliksbillede af, hvor jeg går og hvad jeg ser ...

Nogle bemærker blot at tilføje på kortet gør dette det lamest jul pressie nogensinde ...
* Jeg har stuvet alt på en London-kort, så du bliver nødt til at zoome ind på områder og udskrive kortene for at få en klar id?m, hvor alt er. Jeg har tilføjet en linje om hver butik kun at summen det op ... det er ikke særlig nyttig ... mere som en itty udtalelse.

* Ikke alle områder er omfattet ... Jeg bor i det nordlige London og syd for floden er ligesom et andet land for mig, så der er meget lidt der ... Jeg vil tilføje butikker til det skønt, hvis jeg støder på det.

* Alle butikker på kortet er hovedsageligt mode-relateret, hvis ikke, stil-relaterede på en eller anden måde - ligesom mode boghandlere etc ...

* Jeg har anført nogle af mine foretrukne velgørenhedsbutikkerne med akronym CS ved udgangen af butikken titel. Selvfølgelig har jeg ikke opført hver en af dem og den generelle regel om tommelfinger med velgørenhedsbutikkerne er, hvis du ser en, og du får en fornemmelse af noget kan være godt inde, gå på og have en ransage.

* På trods af at have en stil-bevidste kæreste, kortet er lidt tynd på herretj ... de oplagte steder er opført, men jeg har ikke opført nogen Savile Row skræddere eller lignende, der ikke havde nogen erfaring med dem ...

* Jeg har anført nogle af de �Biggie" designere, men hvis de er ikke der, er det fordi de er ret indlysende .... hvis du går ned Sloane Street og Bond Street, det er stort set hele molevitten ... Jeg har kun opført dem, jeg gerne i særdeleshed.


* Som jeg sagde, er det et værk-in fremskridt, der vil løbende ajourført ...

ack ... undskyldninger og glædelig jul alle! håber, at dette pressie vil være af en vis bruge til London eller fremtidige besøgende ...