lørdag den 29. november 2008

Fireside Chat med Dave Crenshaw - myten om Multitasking

Firesidechatsmall

Er du en multitasker? Undersøg denne podcast!

I løbet af denne 24 minutters podcast, jeg chatte med Dave Crenshaw , forfatter i myten om Multitasking: Hvordan gør det ikke får noget Udført. Hvis du har læst Management håndværk i et stykke tid, du ved, at jeg er enig hele hjerte, at multitasking kan Rob selv de mest hårdtarbejdende professionelle af hans eller hendes evne til at fokusere på, hvad der er vigtigst. Hvis du lider af en afhængighed eller vane med multitasking, eller administrere medarbejdere, der gør, så tjek dette podcast og Dave's nye bog. Focus, græshoppe!

Du kan lytte til min podcast med Dave Crenshaw ved at klikke her :

Du kan også downloade en MP3 udgave af podcast her.

Og blot en påmindelse. ....

Her er den Podcast Feed for hele Fireside Chat podcast-serie: Vis RSS XML

Du kan se den komplette liste over podcasts i denne serie, skal du vælge Podcasts og Materiale kategori på denne blog eller se listen på min primære hjemmeside her .

Du kan også finde denne serie om iTunes (og flere andre podcast sites), bare søg under mit efternavn for Fireside Chat.